GreatestPeople | Ons Programma
2
page-template-default,page,page-id-2,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Ons Programma

In het volledige programma leiden uw eigen team op (door samen live een cyclus vorm te geven en te doorlopen) om zelf steeds door te ontwikkelen in steeds nieuwe accenten van “Actief Klantgedreven” zijn. Ons programma voorziet in de technische reis van bijv. ontwerpen, meten, analyseren en business case ontwikkelen en ook in de mentale reis want zonder geloof in de nieuwe manier van werken en het emotioneel adopteren ervan zal deze nooit tot uiting komen. Zo verbinden we technisch beter met emotionele bereidheid, de enige werkende mix voor de lange termijn.

 

Het volle programma bestaat uit:

Structureel kijken we naar: Missie – visie – strategie, Business Model Canvas, Proces(sen), Besturing (KPI, Rapportage, overleg), Rollen en verantwoordelijkheden (RACI), Efficiency en Effectiviteit. Het beeld van bestaande en toekomstige klanten (interviews, klantpanel)

Cultureel behandelen we: Mindset, Houding en Gedrag, Emotie, Samenwerking, Leiderschap, (belemmerende) Overtuigingen, Geloof in de organisatie en het geloof van iedereen in zichzelf (zakelijke coaching en loopbaanbegeleiding (Business Model You) en persoonlijke coaching).

 

Onze opdrachtgevers staan altijd aan het roer en samen bepalen we welke elementen van toepassing zijn waaruit zaken als doorlooptijd, aantal deelnemers, welke hulp GreatestPeople gaat bieden en wanneer volgen. Gedurende de samenwerking wordt dit door voortschrijdend inzicht aangepast waar nodig.

 

We hebben de voordelen van een externe consultant behouden en de nadelen weggenomen.

Voordelen:

  • Out of the box denken
  • Outside In denken
  • Benchmarking
  • Modeldenken, analyse en richting geven
  • Grote branche- en vakkennis
  • Veel “Best Practice” ervaringen
  • Gecertificeerde Coaching
  • Uitgebreid netwerk in de branche

 

Weggenomen nadelen:

  • Zodra de externe stopt zakt alles weer in elkaar
  • De kosten van de externe zijn dusdanig dat het maar de vraag is of het loont
  • Past de externe en de aanpak wel bij ons bedrijf?
  • De externe “heeft makkelijk praten, die zit niet in de operatie”
  • De externe wordt vanzelf onderdeel van het probleem